کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات وبسایت ونزکافه با دقت لازم مطالعه فرمایید.
عضویت درسایت
برای ثبت سفارش و خرید محصولات ، خریدار باید در وبسایت ونزکافه ثبتنام کند.
کاربر باید اطلاعات خود را به شکل صحیح در فرم ثبتنام تکمیل کند. مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات ثبتشده با هویت واقعی شخص بر عهده فرد است و ونزکافه هیچگونه مسئولیتی نسبت به مغایرتهای احتمالی ندارد. صحت اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که به طور مثال، سفارشهای کاربر به آدرس فرم ثبتنام ارسال میشود.
ثبت سفارش محصول
دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش بر عهده خریدار است. پیش از تایید نهایی سفارش، موارد ذکر شده را بهدقت بررسی کنید.
– قیمت محصولات موجود در وبسایت بهروز است و نیازی به ارتباط از طریق تماس تلفنی و ایمیل نیست. همچنین، قیمتی که هنگام سفارش در جمع کل سبد خرید مشاهده میکنید معتبر است.
– پس از هر ثبت سفارش، ایمیل و پیامک تائید ثبت سفارش برای مشتریان ارسال میشود.
– پس از ثبت سفارش، در صورت لزوم طی تماس تلفنی با مشتری صحت و تائید سفارش گرفته خواهد شد. خواهشمندیم، اطلاعات شماره تماس خود را بهطور صحیح در فرمهای مربوطه وارد کنید.
– روز کاری به معنی شنبه تا پنجشنبه هر هفته، به استثناء تعطیلات عمومی در ایران است. کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز بعد از تعطیلات پردازش میشوند. مشتریان در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز امکان سفارشگذاری از طریق وبسایت را دارند.
– لازم به ذکر است، افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچگونه حقی برای مشتری ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، به کالای افزوده شده در سبد خرید اعمال خواهد شد.
– شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربر شماره سفارش خود را بعد از پرداخت، در صفحه تایید سفارش یا از طریق ایمیل دریافت کند.
مرجوع کالا
– چنانچه مشتری بعد از دریافت کالا و قبل از باز کردن بستهبندی از خرید منصرف شود؛ امکان بازگرداندن کالا تا 7 روز کاری وجود دارد.
– برای بازگرداندن کالا قبل از هر اقدامی با پشتیبانی ونزکافه تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی جددا خودداری کنید.
– اگر ایراد، مغایرت فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری به تایید کارشناسان ما برسد، هزینهی ارسال عودت داده میشود.
– پس از اینکه کالایی به دلیل مشخصی مرجوع شد و به دست ونزکافه رسید، کارشناسان ونزکافه بررسیهای لازم را متناسب با دلیل بازگشت آن کالا انجام میدهند. در صورت ایراد یا مشکل از سمت ونزکافه و با تایید کارشناسان، بازگشت کالا نهایی میشود و هزینهای که خریدار پرداخت کرده است به انتخاب مشتری به یکی از دو روش زیر بازگردانده میشود:
امکان عودت وجه تنها به شماره حساب، شباء و کارتی که از آن کالا خریداری شده است وجود دارد و ونزکافه از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.
– بر روی بستهبندی محصولات نباید هیچگونه نوشته یا برچسب اضافی وجود داشته باشد.